hh

´Riktig myys dag idag! vart på våran loppis och gud va mycke folk de kom! va fult på parkeringen och cirka 20 pers inne samtidigt ett tag, sålde nästan alla mina leksaker och samanlagt fick vi ihop ca 3000 kr idag, Angelica skulle ha öppet imrogon också.

Va på gymmet i ca 40 min och körde lite crosstrainer och ben sen åt jag och Niklas ute, sen kolla vi på "old school" men jag hade mysat ner mig så rejält brevid han att ja somna, färga håret idag också för de va kvar lite rött, men omöjligt att få bort de så de skimmrar lite rött än men de får duga :)

Imorgon är de äntligen torsdag! Jag,Niklas, Mamma, Lars, Jon,Angelica, Malin, Joline och Theo ska på vallaopen och mysa ner oss på en filt och lyssna på musik, blir nog simning imorgon :)

Och på fredag drar jag och Niklas husvagnen till känne för lite dans och träffa massa vänner kommer bli jätte mysigt! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0