akaka

Gud som verkligen som en stock inatt! märkte inte att Niklas for väg på jobbet och jag som brukar vakna till, läskigt att vakna utan han bara. Gått ut med Tyson också, inte världens pepp väder för att vara ute men går en liten sväng med han iaf, de är ju pengar! Tänkte ju gå på gymmet idag mä men trodde de öppna tre då de stängde tre idag så hann inte, va till Näsberg och kolla våran loppis, folk har lämnat in så mycke nu så jag kika lite och hitta massor av kläder syrran skulle sälja, nästan nytt allt, där prislappen är kvar x)

Kikat film med mikael,marcus och mamma, "wedding crashers" riktigt bra och rolig film!Sen kom malin och färga mitt hår brunt, är kastanje brunt men blir te att köpa en till färg imorgon för mitt hår börjar bli så tjockt att de inte räcker med en, fan blir dyrt nu :(

Imrorn ska jag ut med Tyson sen ska jag sitta på loppisen te fyra efter de blir de gym och bad som de känns som nu, segt veckan går men snart är de torsdag :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0