Helvetesveckan

Den här veckan gillar jag inte, NP imorgon, matte prov onsdag, NP torsdag, matte prov fredag. Inte kul. Plus träning på de.

Men possetivá är att jag äntligen får mina yoghurtar och kindermaxi imorgon när jag har prov :´) men gud vad tiden går snabbt snart står vi där i kyrkan och ska gå ut 9an herregud vad tiden går, och jag måste börja jobba snart, för jag måste ha pengar till bugglägret och 2 dagar efter de så är de top cats i sveg då jäklar ska de buggas! :D

Ska snart kila iväg på zumba och svettas som en gris, sen imo´n blire kondetion och styrka på hallen, torsdag ska jag testa afro igen :)

Sen så vart jag lite stolt över mig själv när vi fick reda på svaren från ljus provet idag, de va 8 av 31 elever som fick godkänt óch jag va en av dom :´) så jäkla skönt att slippa ett omprov på de i veckan, för de har jag verkligen inte tid med.

Nu blire ZUMBA! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0