Spinning!

Då har man kämpat sig egenom terminens första spinningpass och fler ska de bli! Tisdagar ska bli My och Angelica dag så de blir spinning och bastu, bara myys. Sen kommer vi köra zumba och gymma tsm, känns bra att ha en tränings kompis så man blir mer motiverad. Sen vet jag inte man blir så mycke mer motiverad nu när skolan startat jag vet inte varför, man borde ju va as trött och inte palla nått, men jag mår toppen av att träna! :)

Nu blir de duscha sen ska jag sova hos Niklas för vi har sovmorgon imorgon så jäkla gött! så har man 1 timme svenska sen 3 rätterslunch som 2or och 3or bjur på :)

Ska även iväg och jobba direkt efter skolan på simhallen pengar rullar in!!<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0