lunch!

Hej hej passar på att slänga in ett inlägg nu på lunchen, hade min första arbetsdag igår och den va rätt så okej MYCKE städning men får iaf betalt så lite soligare blir de än att städa hemma :) men sen blir de mindre städning nästa vecka för de är stor städning i hela lokalen efter varje sommarlov så de samlas ju på lite damm.

Städat i 6 timmar nu så lite skönt med lunch är de ju, fem timmar kvar idag och hoppas på att få stå lite mer i kassan nu, börjar lära mig den nu sen ska jag få kvälls städa som alla sänger att är den värsta städningen för då städar man bassäng duschar, bastu ALLT! så att de är fräscht till nästa dag, men kommer nog bli bra de här och får in lite extra pengar så snart kankse man kan fara utomlands! :D

Nä nu ska jag be mig iväg igen hörs! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0