lördagkväll

Happ då har man ny design eller tog den från blogg.se så less den gamla har ju haft den ett tag, men nu är problemet hur fan får man upp sin header!!?? :S ingen jäkla aning ja iaf..

Niklas är på väg hem redan nu, gud va han måste saknat mig ;) nä men idag vart de iaf intervall runt valla (7km) sprang och gick och fan va jobbigt de va, springer upp för dom brantaste backarna bara för att de ska kännas i benen och kan säga att jag har träningsverk i röven redan nu!

Haft lite lördags mys med Theo för imorgon flyttar han och malin :/ han förstår nog att vi inte kmr träffas på länge för så här mysig brukar han inte va, får pussar av han, jag får kramar jag får pussa han och han sa love u, så söt, ååhh kmr sakna den rackar ungen!

Nu blir de sova för att imorgon blir de jobb! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0