kvällspromenad

Asså de är sjukt va mycke folk som börjat titta in här! igår hade jag 152 unika och 295 sidvisningar! och idag då jag knappt skrivit nå har jag 66 :O måste va för att jag är med i den där faceboks sidan, men finns ju inge intressant att läsa här ju :P

Vart iaf en promenad runt valla (7km) i de fina kvälls vädret och sen gymmet då jag träna lite ben. Orka inte träna så hårt idag eftersom jag är helt slut från skolan sen ska jag jobba imorgon så fick bli lite lätt bara. Ska väl köra egenom barnzumban nån gång under helgen också, 3 veckor kvar nu! dom har börjat sätta upp affischer nu som de står: Söndag 10:15 BarnZumba 7-12 år My, så nu snart börjar de och jag är lite smått nervös!

Nu ska jag kolla klart på den där förbaskade colombia som jag aldrig hinner se klart för att jag jämt ska kolla på den när jag är trött så man somnar x)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0