hihi

Skönt nu är dom första 3 jobb dagarna avklarad, dagarna har gått sjukt fort! idag va de lite lugnare bara dammsugit inne vid solariumet och stått i kassan hela dan och gjort kvälls städningen och glad är jag för mina tider jag hade idag hade inte pallat en stor städning idag igen, va rädd ett tag att jag skulle få putsa alla fönster men en annan gjorde de :)

Nu ska jag inte jobba förens onsdag och får hoppas att jag får bra schema i skolan så att jag slutar tidigt på onsdagar för annars  kommer de bli stressigt, Imorgon ska jag sova tills jag vaknar och lika alla andra dagar ska bara viiilaaa! och ladda upp krafterna för en ny skoltermin + jobb hoppas jag kommer hinna med allt :)

På fredag kommer Lina också :D

Va på dans igår också men shake som spelade va inte lika bra som dom va på bugglägret men gick väl att dansa ändå de vart nog sista gången för i år eftersom de kmr bli så sent nu när jag börjar skolan. Nästa gång blir väl lars kristers :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0