hh

Dansat egenom barnzumban nu och nötat in den där andra som Mia sa att jag skulle ha med och känns som att jag kommer tappa bort mig jäkligt mycke på den. Usch de är nästan så att man kräks på låtarna, och ändå är de 2 veckor kvar och jag måste nöta nöta så mycke jag kan men har fan inte orken! Eller orken har jag men så less danserna och låtarna och nu måste jag stå ut med dom i tio veckor till -.-
Men nästa gång ska jag inte börja ett halvår före för de ger resultatet att man bara blir less, men blir nog roligare när jag lär ut barnen än att stå framför spegeln å dansar.

Hatar ljusdals bussar! inte fan kan dom anpassa sig till schemat ähh! ska alltid gå precis när man slutat eller nån minut innan-.-

Imorgon bär de iväg te sveg iaf med Niklas, Martin, Fredrik, Emma, Jon, Angelica, Jonas, Maria och mamma :D ska bli så kul, synd bara att de ska bli regn men de ska inte stoppa mig! ska även träffa Lina och Amanda underbart! :´)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0