första veckan check!

Då va första veckan på gymnasiet avklarad och de har gått bra tyck ja! idag har vi vart i köket hela dan och de har vart kul! men våran sjömansbiff vart inte alls lika god somm fanmors :( våran smaka porter öl och timjan men men vi är ju trots allt bara nybörjare! sen fick vi god förrätt och efterrätt sen åt vi lax och mos också som varm rätt mumsigt!

Ensam hela helgen eftersom alla drar på dop, jobb, lastbilsmässa och jag blir hemma och jobbar, men blir nog bra de åh! för då slipper man bli störd av nån för jag är helt slut nu så får se om man pallar att gå på gymmet, imorgon jobbar jag iaf med carina som jag inte jobbat med än så hoppas de går bra! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0