första dan

Rekord på bloggen igår 80 besökare och över 100 sidvisningar, Iaf så har jag gått första dagen på gymnasiet och de fick la bra. Träffa efterlängtade losbor som jag förhoppningsvis kan träffa mer nu när dom bor i ljusdal, fick ett bra schema men dock så krocka onsdagen lite bussen går hem 15.20 och jag sluta 15.35 och eftersom jag jobbar på onsdagar vill jag hem fortare men kommer inte komma hem förens 16.55 och jag börjar jobba 17.00 så lite stress men får förhoppningsvis sluta tidigare nån gång :)

Imorgon ska vi ut i skogen med 2:or och 3:orna för att lära känna dom bättre, sen på onsdag går vi efter schema :) Klassen värkar iaf bra vi är 12 tjejer och 1 kille, en tupp bland massa höns ;)

Nu har mamma,theo,malin,joline och angelica dragit till stugan för att sova där i natt så är ensam hemma, funderar på att dra mig till gymmet efter att jag fått mat i magen men vette fan om jag pallar tvätta håret så kanske bara tar en långpromenad och tar de lugnt :) De va några tjejer i klassen som va intresserad av träning och zumba så de blir skit kul! kan man ta med dom på nå pass :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0