2

Andra dan i gymnaset och jag börjar trivas! halva dan prata rektorn om nå tråk grej om barnens rätt och blablala.. sen kunde vi inte fara te skogen för att de regna så vi vart kvar i skolan, dom dela in ettor, tvåor och treorna i 4 olika grupper så gick vi tipsrunda och sen fick vi en stor låda med massa ingreenser som man kan ha till för,varm och efterrätt så vi fick uppdraget att laga för,varm och efterrätt av de som fanns i lådan till 8 pers på 1,5 timme utan recept.

De va svårt att komma på va man skulle göra för något men till slut gick de! jag va med gruppen som gjorde gryta och de gick la bra, men de skulle vart ketchup i för de va lite smaklöst. För rätten var godomlig och den ska jag göra fler gånger! stekt franska och så blandar man ihop en röra med kräft skärtar majonäs och lime enkelt och väldans gott!

Vart hos Niklas nu efter skolan för vi hinner inte träffas nå imorgon då jag börjar jobba direkt efter skolan och han börjar jobba natt när jag slutar sen åker han till Jönköping på torsdag så hinner inte ses förens söndag.

Har sovmorgon till halv elva imorgon  fast de sög ju att bussen gick 9:15 så vart ju ingen sovmorgon ändå, men imorgon börjar vi följa schemat så får bekanta sig lite med sv,eng och ma lärarna hoppas att de är bra lärare!

Nu blire nog att gosa ner sig i sängen till fimen colombia som verkar väldans bra! en action film:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0