VALBORG

Igår vart de pizza och gå en sväng på byn, dött som vanligt. Så vi gick till Jocke och där spela dom nå tråkigt fotbollsspel, sen åkte vi till ett "spökhus" alla va typ jätte rädd fast de inte var nå läskigt x) jag gick in i huset och de va ju ganska mysigt ;) sen vart de film, vi kolla på insidus som jag velat sett jätte länge! en skräckfilm va de, ljudet va fan värst, men den va grym!

Sen sov vi hos jon, och vi markerade överallt med lappar om att han skulle vara TYST på morgonen, tror han missa nån lapp för elva väckte han oss x) nä men han klarade sig jäkligt bra,annars blir man väckt 8-9.

Ikväll blir de sveg och jag hoppas på att få träffa massa folk! brukar alltid bli kul i sveg så blir nog bra de :) Solat idag också och nu ska snart Jonna klippa mig  :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0