Svar till Elin

Elin: Jag saknar att ha dig här My! Du livade upp stämningen när man va nere :/
Å jag önskar att vi kunde få vara med och tävla tillsammans igen :'(<3

Jag: Saknar dig med Elin! jätte mycke! saknar hela klassen, go gäng<3 de suger att vi inte kan tävla i år med varann! om du är med kommer jag sitta bänkad antigen på plats eller vid datorn och hejja på dej gumman! saknar att höra dina låtar! du har säkert gjort en hel dunds med låtar sen jag gick i hogdal. På Jolines dop ska jag sjunga "för evigt och för alltid" som jag sjöng på Theos, du har inte lust att sätta ihop bandet då? ;) Nä men saknar dej massor och jag hoppas du har de bra gumman! vi måste ses snart!<3

 Älskar dej gumman!<3



Kommentarer
Elin ^__^

Naauw! ^__^

Jag ska vara med i Grand Prix! :D Ska spela och sjunga ''That's My Goal'' :) Ser fram emot det :)

Ja vi måste ses snart! Du kommer väl hit på lördag!? ;)

Puss å kram<3

2012-04-25 @ 18:11:29
URL: http://elingumman.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0