tbx te vardaglivet<3

Och så har skolan äntligen börjat igen! :D 30 skoldagar kvar!!! shit!! eller 25 kan man säga för hela sista´veckan går bort för då är de massa tuneringar. Nu är de bara att ge järnet, kom iaf in på resturang och livsmedel och känner inte att jag vill ändra mitt val, känns bra de här :)

Så skönt att vara tbx till vardagslivet så veckorna går fort, jag har så mycke framför mig nu så de kmr gå racerfort! Ikväll är det äntligen zumba!! :DDDD näst sista gången dock :´( sen blir det avslut nästa helg med en heldags träning med Amanda och Jonna :D sen blir de rullskridskor och springa som gäller, har sån ångest efter den här veckan som vart så inge mer onyttigheter :S

Helgen va myyyss, va med mina homies hela helgen :´) lördags sprang/gick jag till näsberg, och jag tror inte jag gör om det, fan va tråkiga långsträckor är -.- men stolt ändå tog mej dit på 1 timme och 20 min de är väl cirka en mil dit i think, men dum som jag är sprang jag ju för fort i början så jag nästan inte orka nå på slutet.

På kvällen vart de kubbspel med malin,niklas,martin,jocke,danne,martins bror och flickvän, och andreas. Sen vart de dum dummare med malin,niklas, emelie och hennes kille sen satt vi uppe tills danne den sega kossan kom så runt tre la vi oss och vakna sju av theo -.-

på söndan grilla vi, cykla te snasen och kolla bb hur mysig helg som hels, måste ju ta igen efter veckan jag missat :P

Nu ska jag börja värma upp för zumban, för jag är sjukt peppad nya dansen är ju kung! :DD



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0