Tiiiisdag

Woop woop klara lär-hörförståelse i engelska :´) so happy! och gjorde muntligt np engelska idag, trod faktikst det gick jävligt bra, klarat mig på allt hittills. Nu är det värsta kvar matten!! sen uppsattsen i engelska som vi gör på fredag, men känner att jag blivit jätte bra på att skriva engelska sen jag kom hit, så det ska gå bra! :D

snart är Jolines dress klar! bara tagit 2 lektioner, så nästa är den förhoppningsvis klar, men tog största storlek, så hon lär nog inte kunna ha den på några månader :)

Det är ju kul att jag kommer ihåg den tråkigaste dansen från zumban, utan några fel. HAHAHA

För övrigt är jag så jäkla glad! man ska alltit ha saker att se fram emot, då mår man såå mycke bättre. Låter som att jag får följa Amanda hem på lördag iaf, då blir det sista april firande i sveg med hon, fy fan va kung! :´) kör nog på 8 energi drycker i år igen, förlåt Amanda för sist, men ska försöka att inte deppa ihop i år igen ;) kommer iaf bli awsome om de blir så :)<333

nu ska jag dansa lite, sen klockan sex d´spinner jag iväg på spinning :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0