SOFTA!!

Oj såg att de va många som va in på bloggen igår, undra va de är för folk som läser min tråkiga blogg egentligen XD

Nu är jag hemma från skolan och lyssnar på softaste musiken! typ nå "everlast" tro jag de heter, fett härlig bas! va iaf till tandläkaren idag, inga roliga besked, en tand håller på att dö så om två veckor ska jag göra rothbehandling, många som säger att de gör ont. Nån som vill hålla mig i handen!??

Iaf så känns det som att jag glider egenom vårterminen som en räkmacka! tiden går så otroligt fort, den här veckan går vi tre dagar, sen på torsdag vollyboll tunering sen lov ända tills tisdagen, sen massa små dagar som vi är ledig och gör annat, vi ska på nå unik grejs, kondomfabrik, musikal mm.

Ska bli så otroligt skönt att börja gymnasiet, är så less på No och jag slipper det helt :´) ska bli skönt att få träffa nytt folk och göra annat än att bara sitta vid skolbänken.

På påsklovet far jag iaf på måndagen till tåssåsen, hoppas det finns snö på fjället så man kan köra skoter nu när jag klarat kortet :) blir där till fredan, men vill inte va där så länge, vill hem och träna ja!

Nu ska jag sätta på lite dansmusik och rocka loss för jag är så HAAPPYY!! Ett sms från dig gör så mycket<3
Sen äre jag som är kock idag, blir väl makaroner och köttbullar ;) och jag ska gå resturang!! haha

Sen ska jag skaka ruuuuuummmmpaaaahh zuuuuummmbaaaa!!!!
Om några veckor har jag fan inge liv längre, det är cirka tre gånger kvar på zumban bara :´( sen 4 månaders uppehåll, FML!!


för en vecka se va det sånt här härligt väder, nu blåser det, snöar och är minus grader -.- vart tog våren vägen!?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0