BILDBOMB!

Gaaah helt slut i benen! dör efter ett pass, hur ska de gå de här på lördag!? tagit en varm dusch och haft i en ansiktsmask och tittar nu på top modell, de är chill! unnar mig med en banan och ett glas energi dricka, fan va livet är gött!

Imorgon blir det förmodligen att vara barnvakt i 4 timmar åt Theo, så ska passa på att se klart på skilda världar då.

Lite smalare har jag då blivit :D
så vacker liten prinsessa<3
Fölet som kom samma dag som Joline<3
Niklas och Theo leker :h

min man!

Mina grabbs<3
påskkärringan
sött par :´)
Farfar fyller 70 år, Theo och Leo :)
förjäkla vacker pöjk må ja säga, olagligt att va så fin :(
samma sak med den här go pojken!

nu får de vara bra med bilder ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0