schooopp

Hade 55 besökare igår, woop woop!

Nä men nu har jag gjort lite mat till mig theo och marcus, jag som är kock när högsta hönsen är borta, pojkarna orkar ju inte laga nån mat ;) vart tagatelli,bacon och snark cramé fresch. Nu är jag barnvakt åt Theo, vart snäll hittills iaf blir väl ett monster snart antar jag x)

Nä men vi ska snart gå till Niklas för att få lite tårta, han fyller ju hela 22 år idag, GRATTIS!! och min present kommer passa han som handen i handsken ;) lägger upp bild sen när han fått den, gjorde den på en rast, gullig jag är! :h

Sen om inte klockan är för sent kanske jag tar med mig Theo till kåken, men tror bara han kommer sura så sätter igång nån film man sett 100 tals ggr med han, barn vett ni, ska se samma film tusen gånger om dan -.-

Imorgon drar axels grupp på unik så imorn är vi färre elever, nice! och nästa vecka går vi bara 2 dagar i skolan! ledig måndag, tisdag, går onsdag, är på unik på torsdag, går fredag :D Kung!! å imorgon ska jag äntligen få träffa tokjöns igen! drar till ljusdal efter skolan och hänger där i 1,5 timme :D<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0