puppa

häääjj, guud va jag är trött idag! hade syslöjd sista passet nu håller jag på att göra en overall åt Angelicas bebis som inte kommit än :( tog största storleken så han/hon har något att växa i, jag tror den kommer bli jätte sööt :)

Sen efter de stanna jag på läxhjälp till fyra, gjorde lite frågor på boken jag läst. När jag kom hem va jag så sjukt trött så jag gick ner till älven och plocka påskris med mamma,malin och theo. Där träffa jag på Martin och Niklas så följde med dom på en promenad runt fäla. Gud man blir så mycket piggare av att få komma ut!

Nu hade jag tänkt att plugga lite på no, har teoretiskt eldprov i morgon, fml hatar no! och jag måste börja läsa "bakom stängda dörrar" som ligger och väntar på mig!!

häjsvejs!

Vill bli blond!! :´(


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0