pppp

Går kvällen var azuuum, nä men vi såg på film och efter de va vi så övertrötta att allt vi sa och gjorde var skit kul! haha ikväll ska vi ha "pyjamasparty" på tattarringen, myyyss

Jag har stor jävla ångest för att jag inte tränat nå under veckan jag vart i fjällenn, bara ätit massa onyttigheter och bara legat och jäst. Usch! så nu funderar jag på om jag ska åka rullskridskor, springa eller gå till Näsberg, Helst vill jag åka rullskridkor runt kysksjön i ljusdal men de kanske jag gör i kväll då mami kan skjusa in mig, springa är så fruktansvärt tråkigt, gå är också tråkigt men lättsamt, men eftersom alla är i Näsberg tror jag de lutar mot att gå dit.


När jag lagt in bilderna från fjällen på datan blir de ett inlägg om de :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0