pohh

Nu är låtarna till examen klara:
I goda vänners lag- Engmans kapell
Butiful day (stavas?)- u2

Dåliga men bäst av dom vi måste välja iaf, sen ville musikläran (kmr inte på namnet) att jag skulle spela piano till here i am, hmmm aldrig spelat piano förut, ska iaf träna lite men annars får Cajsa kompa mig tro jag :)

Blåser ute så är inte alls pepp på att ut och springa, tror de blir en långpromenad istället. Sen ska jag på kåken och äta äggmacka som dom bjuder på idag, och dansa, va ett tag sen man dansa där nu.

Imorgon är de emodagen, då ska vi spela vollyboll hela dagen KUNG!!! sen på fredag blir det att sitta vid finnsjö med familjen:)<3

Slår vad om att Angelica får skit ungen när vi är i fjällen -.-


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0