Påskafton


GOOOD MOOORGONG SUNSHINEEES!!!

Går dagen va verkligen fantastik! va med dom bästa!, och när vi for till hyttebo så va de nån som nyss hade renoveat som hade fest, så det fanns mycke plats för att dansa, så jag tror jag nästan dansade med alla killar, konstigt att alla blir så mycke bättre på fyllan, hmmm. Men de va mycket trevligt och de vart inte för sent, kom hem runt ett.

Nu håller jag på att vänta att Adam ska vakna han som lova att han så stort skulle åka slalom med mig och Marcus idag, haha fast jag tror han är liiite bakfull och trött ;) så får se hur de blir med den saken, för nu va de typ en månad sen jag åkte slalom sist och jag måste passa på medans det finns snö kvar i backen!

Sen tror jag att jag tar med mig mina skidor till tossåsen så kan lars köra upp mig på ett berg så kör man off pist ner! :D

Men blire inge skidåkning idag så blir det iaf en låååång springtur, man ska ta vara på det fina vädret man får då och då :)

Och gud vad jag kommer sakna mina tattare Malin, Niklas och Martin på tattarringen i veckan, ska vara ifrån dom i fem dar!!! fem fucking dar, har typ aldrig hänt förut. Så därför måste jag va med dem tills sista sekund då jag åker ;)

Hoppas ni får en fortsatt trevlig helg! :*

Underbara fjällen, snart kommer jag<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0