Lyckorus i hela kroppen!!<3

Må säga att statistiken på bloggen är bättre nu ;) fräänt!
Nu ska jag sova! för imrogon blir de uppsatts i engelska,fml! men ska nog gå bra, för jag tkr själv jag förbättrats i gramatiken i år :D och imorgon är de helg sup och svälj! haha nerå, trevlig helg min fina vän kanske man kan säga? ;)

Inga planer för morgon dagen, ska nog sanera mitt rum! de behövs! nä men ska nog möblera om, har ju inte möblerat på 1-2 månader nu :O och då kan man ju lika gärna ta stor städning på en gång, mamma blir nog glad också. Ska fråga Angelica om jag får komma och se film med dem i morgon kväll kanske, ta de lugnt, skönt! sen på lördag blir det en fet jävla frukost och köpa masssoooor av frukt som jag kan ha under dagen och massoooor av vatten för då blir de workout! kmr inte hinna äta nånting så som vi ska träna, men de tar man igen sen ;)

Du rädda min dag!<3

Go natt<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0