LML<3

De här har nog varit den bästa veckan på de här året! nä men vart så sjukt glad hela veckan och bara mått allmänt bra! bortsett från dig :S Men gjorde iaf en uppsatts om ev viktig person i mitt liv som är en stor del av mig, vart skrev samma som på svenskan fast på engelska dålig fantasi! x) nä men de flöt på hela tiden när jag skrev och vart klar på 30 minuter och kände mig jätte nöjd, så de må ju bli ett G iaf :)

Efter skolan städa och möblera jag om mitt rum i 4 timmar! så nu har jag rensat lite, en byrå ska ut och massa annat skit från rummet. Sen kanske jag har en sån snäll mamma som sätter upp alla tavlor på väggen, ser ju ut som att man är ny inflyttad än ju -.- sen när mamma kom hem skjusa hon mig till Näsberg, kolla på film med Angelica och Jon och jag fick syta lilla Joline, så vacker! och nu fick jag höra att Marianne min halv syster fått en liten pojke! grattis och hoppas vi ses snart :)

Är sjukt taggad tills imorgon, har jag vart ända sen jag fick höra att de skulle ha den här dagen, och de va typ 2 månader sen? x) Nä men ska bli riktigt kul att få träna med sina vänner och se på modevisningen då fanmor ska modella i baddräckt ;)

Efter att vi tränat i morgon så följer jag med Jonna och Amanda till hogdal :D saknar dom och massa hogdalingar såååå mycke! och ett stort plus är att vi ska till sveg på valborg, då få man träffa gamla vänner där också, räkbajs åhhh vad jag saknat dig! haha nerå Johanna ska inte vara dum ;) men Lina den fan ska va i Idré men kanske kommer nästa helg te mej :D

Och på onsdag troligtvis ska jag träffa världens sötaste igen! :´) saknar dej redan!<3

för 2 år sen då jag va i sveg på valborg, vill va blond igen<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0