lever!!

Tänkte bara berätta att jag lever! och att gårdagen va kung! Yoga kmr jag nog inte fortsätta med, fan va långtråkigt, oc hon som hade spinningen va jätte tråkig. Men resten va awsome! fick i mig för lite vätska och mat igår så när vi åkte till hogdal börja jag få ont i huvudet och mådde jätte illa, men gick över efter nån timme.

Sen de ända negativa är väl att man knappt tog sig upp i morse, mördar träningsverk i ben,rygg och armar. Så alla tre är lite seg idag x)

Igår åkte vi runt på byn åh ragga, fan va litet de är här! finns ju typ ingenstans man kan åka i den här byn får åka 10 ggr samma runda, haha. Idag är de strolande sol och jag tror vi skulle kratta, men tror jag ska sola sen ändå,för jag måste tjuv starta lite ;)

Imorgon bär de iväg till sveg, får se vad som händer där, vad som helst kan ske i sveg när man är med Amanda ;) nä men valborg brukar bli grymt med henne, plus att Annie kmr idag och ska med, så blir nog grymt :)

Och i övermorgon får jag träffa dig!! saknar dej jätte jätte mkt! puss på dig sötiis! :*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0