koskit

Gud vad skönt de va att få dansa igen!! wonderfull! fick dansa gratis också för de är nå speciellt i veckan så imorgon ska jag på istruktion på gymmet och pumpa ;) och på torsdag blir de afro om jag inte är allt för trött, har np i eng då och sen kanske jag stannar på läxhjälp så blir långdag.

Kick convent den 28 april har dom ändrat så det är gratis istället för att de ska få mer folk, så de va bra får man tbx 150 kr ;)

I helgen kanske, kanske Lina kommer!!!! min Lina, guuud saknar hon så fruktansvärt mycket, så hoppas verkligen hon kan ta sig hit va ett bra tag sen vi träffades nu :/

Imorgon ska jag gö rothbehandling också :`( fy fan va jag vävar mig inför de, sitta nån timme där med massa saker i munnen som säkert gör ont, fy fan :S



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0