Kör frågorna här istället och svarar på alla :)

1. Är du kär just nu?
- Jag är förtjust i en väldigt, väldigt fin kille, han verkar helt underbar<3

2. Är du dum?
- Alla är alltid dum nån gång, men jag är oftas snäll. Är du snäll mot mig är jag snäll mot mig :)

3. Lakrits eller choklad?
- Älskar båda, med choklad för de blir man pilsk av! :D

4. Röker du?
- Hell no!! det är så fruktansvärt onödigt! hamna i ett beroende som både förstör hälsar och gör så att man blir fattig, så nej!

5. Fullständigt namn?
- My Johanna Maria Nordqvist

6. Födelsedag
- 27 Februari 1996

7. Är du beroende av något?
- Zumba, träna, bugga, choklad

8. Vem ringde dig senast?
- Sötaste Daniel, men fuck vad han tänker med röven ;)

9. Roligaste personen du vet?
- Amanda, Jonna och mina syskon, ingen får mig att skratta som dom<3

10. Ögonfärg?
- Jag har blå, och jag älskar blå ögon

11. Vem såg du senast?
- Theo

12. Har du någonsin förlorat en vän?
- Japp

13. Din musik smak?
- Allt förutom klassik, raggie och där man inte hör ett ord vad dom sjunger, annars är allt okej :)

14. Vad har du på dig just nu?
- Sport BH, trosor och chinos

15. Vad åt du senast?
- Fisk på skolan

16. Vad drack du senast?
- Energi dryck :D

17. En vacker person?
- Daniel w

18. En snäll person?
- Martin och Niklas

19. En gullig person?
- Joline och Theo

20. En jobbig person?
- En i skolan som jag inte nämner här.

21. En konstig person?
- Jag? haha nä men hmm I DO NO

22. En snygg person?
- Finns så många! men Amanda B är förjävla het :D

23. En söt person?
- Joline

24. När skrattade du senast, och varför?
- skrattar så mkt, men ska man ta då man skrattar utan att man kan andas så va de i helgen då Niklas kittla sönder mig :(

25. När grät du senast, och varför?
- Har skrattat så mkt att jag gråtit och de va i helgen, men annars är de nog när jag tappa bort mammas bank kort och hon va sjukt förbannad :/

26. En du saknar?
- många! men Lina A, Amanda B, Jonna B, Daniel W och massa från bugglägret<3

27. Ditt humör just nu?
- Sjukt pepp på träning!

28. Hur många vänner har du på facebook?
- 436, men ska nog ta bort ganska många!

29. Har du skilda föräldrar?
- jaa

30. Hur många syskon har du?
- 6 underbara syskon, 4 systrar och 2 bröder :)

31. Din favoritfärg?
- Schock rosa och turkos, men gillar alla färger i schock

32. Nån du vill träffa?
- Daniel, som fan!

33. Äckligaste du vet?
- Typ äckliga saker man blandar ihop och måste dricka, så äckligt! annars är jag inte så kräsen.

34. Har du någonsin brutit mot nån regel?
- Jo de har jag väl.

35. Anser du att du är snygg?
- Jag anser att jag inte ser ut som skit iaf, men kan inte säga att jag är snygg. Men jag gillar mina ögon :)

36. Hur gammal är du?
16 vårar

37. Är du singel?
Jajjemen :D

38. Hur ska din drömkille vara?
- Han ska kunna sjunga, spela något instrument, bugga och träna så man har samma intresse, längre än mig, vara söt, samma humor som mig, snäll, omtänksam, rolig, så svårt att veta, men nått i den stilen :)

39. Vem smsade dig senast?
- Daniel w

40. Vad står det i det smset?
- Mjo, guppar lite snabbare då ;)<3

41. Hur många tjejers nummer har du?
- 32

42. Vem ringde du senast?
- Richard

43. Har du något djur?
- Japp damråttorna under sängen, och charlie våran hund :)

44. Vad vill du jobba med i framtiden?
- Hmm, min dröm är att jobba som delifin skötare. Men annars vill jag nog vara servitris/bartender på en båt eller utomlands och på fritiden vill jag jobba med dans :)

45. Vilken sorts filmer gillar du?
- Spännande, filmer som är så rolig att man skrattar högt åt dom, gillar alla filmer nästan!

46. Brukar du kolla på porr?
- Inte så att jag gör de dagligen, men är jag med nån kompis brukar vi slå över till den kanalen, tex som jag,sofie,erik och fredrik gjorde x)

47. När fick du din första kyss?
- När jag var nio :h

48. Hur många personer har du kysst?
- Ehh de håller man inte räkningen på ähh x)

49. Vem kramade du senast?
- Theo

50. Vem kysste du senast?
- Marteen

51. Din bästa kyss?
- med Daniel A

52. Din sämsta kyss?
- Så många som vart dålig så kan inte välja ;)

53. Har någon varit otrogen mot dig?
- Ja, jäkla asshole!!

54. Favoritämne i skolan?
- Slöjd och svenska :)

55. Värsta ämne i skolan?
- No och matte!

56. Gillar du någon?
- Ja :)<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0