Kioskmongo

Älskar såna här dagar, börja med dans på morgonen, petra börja med att lära oss en dans. Sen vart vi indelad i 2 grupper och skulle komma på 3 steg i 8 takt eller vad man säger, jag kom på alla våra 3 soft gympa iaf! sen har man suttit resten av dan med bara datan, hållt på med engelska och so.

Sen efter skolan drog jag te Ljusdal för att Träffa Daniel och Daniel haha! nä men jäkla go folk de där från los påminner om hogdal lite grann :´), sen va de nån från Tönsjöborg också med, han påminde om hur mkt jag saknar Tommy i rätan :´) Nä men vi loda runt på Ljusdal som de lodisar vi är, sen åt vi på salladsbaren där dom egentligen bara lurar en. Man täker så här: muums sallad va nyttigt, så när man kmr in dit är de bara en massa fet mat -.- var sjukt sugen på sallad, men fickbli en hästburgare istället :)

Fick skoltröjorna och byxorna idag också, tröjjan satt bra men fan va byxorna va stor! beställde medium som jag har men nej nej dom är som xxl på mig xD och jag som tänkte beställa L...

nu ska jag chilla, bäst att vila ut sig innan lördag ju, åhh gud så jag längtar! :´)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0