Joline Haglund

Igår vart jag moster till en liten flicka! :`) Sonja Joline Haglund 3500 gram och 51 cm lång, gud vad jag längtar tills ni kommer hem så jag får gosa med bebis! så kul att det är första tjejen syskonen fått :) nu är mamma och malin å hälsar på dom på bb så jag är barnvakt åt Theo, men marcus får ta över sen vid fem för då drar jag på afro, måste ju träna inför nästa vecka ;)

Och kul att man fick reda på att man kan betala årskort i månaden för bara 129 kr istället för en klumpsumma på 2500kr :O Har kunnat tjäna in massor av pengar på de ju! betalar nu 160 kr i månaden för zumba sen kan de bli plus mer om jag går på spinning men jag har alltså kunnat betala 129 kr och då får jag gratis gym, spinning och bad i ett år och så plusar jag bara ihop 80 kr från zumban snacka om att jag kunnat tjäna in pengar och få mer träning! så till hösten ska jag fixa det, för de känns inte värt att fixa de nu när allt slutar för säsongen.
Så nästa år blir de mycket träning :DD

Idag gjorde vi np i engelska hör och läs förståelse läsförståelsen är så svår för dom sätter in 100 ord man aldrig hört talas om -.- så den fucka jag up mig på sikkert, hör va förvånadsvis mycke lättare än vad dom brukar vara! men de vart svårare ju längre dom prata. Nu är bara de värsta kvar prat och uppsatts -.- sen är jag klar med den skiten.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0