jaoaja

Gud vilken bra dag! chillmåndag i skolan, sen när jag kom hem låg Angelica,Jon och Joline och mös i min säng<3 gedde verkligen allt idag på zumban, fast jag fick håll så körde jag på! nu är det inge mer förens nästa termin vilket suger :/ men nu får de bli mer springa och börja åka rullskridskor istället :) och vet ni då? nästa vecka j´ska jag börja en "kurs" med mia, hon kommer lära mig att bli barn zumba ledare, så till hösten ska jag lära ut 6-12 åringar zumba, det ska bli så otroligt kul! så lite mer zumba kommer jag nog få dansa innan sommarlovet:)

Sen när jag kom hem hade jag massa energi kvar! så då drog jag på zumba listan på sportify och schaka loss! så 2 timmar dans vart det idag, lovley. Sen kom jag ihåg en dans från zumban helt själv takten och alla steg, synd att jag inte hittar dom andra låtarna bara så jag kunde ha testan dom också.

pöööss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0