Helgen

Helgen har varit chill, har tagit dagen som den kommit, Sovit hos Malin sen i torsdags KUNG! Fredag vart de film som vanligt med samma folk :) lördag chill hela dagen sen på kvällen fick jag vara barnvakt åt theo, han har varit sååå tjatig hela helgen så nu vill jag vila från hans tjat XD

igår va de en super dag! fint väder, så jag och Martin åkte fyrhjuling till Näsberg för att träffa lilla Joline för första gången, och ni anar inte hur vacker hon är!! hon kmr bli mosters lilla flicka<33 äntligen en tjej, de kommer bli så kul<33 sen åkte vi hem och då fick jag följa Martin med ut och åka motorcykel, satt sjukt dåligt på den och han skulle ju gasa på fullt, fy fan vad läskigt de va men jätte kul, kmr nog inte våga följa på en lång motorcyckel tripp med han iaf :P kvällen vart de bb med syrra,martin,niklas och jocke de va awsome för jag och malin va så trött så vi vart hyper and i like it ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0