Har man viljan, så kan man allt.

Känner redan hur dagarna rusar iväg, vi är redan på mitt av veckan imorgon. Så nu ska man inte tramsa bort massa tid i skolan, bara ge allt vad man kan! Idag gick jag till extra matten där vi får gö gamla np tror jag fortsätter där för känner att jag tappat mycket kunskap nu när vi inte jobbat i boken så mkt.

Gjorde ju rothbehandlingen idag också, han sa att de skulle ta nån timme, de tog en. Jag trodde de skulle ta typ tre X) och alla sa att de skulle gö jätte ont, men de gör mkt ondare att borra en tand, de obehagliga är att man måste ha käften uppen i en timme och att dom typ petar in gummi band i tandköttet? :S

Var på instruktion med syrran idag på gymmet också, det märks att de är gammalt gym i hopgdal. Det var så¨mkt fräschare här man märkte skillnaden på sakerna som dom har här och i hogdal. Sen hade dom så bra saker för mage, insida och utsida lår, och rumpa. Så tror nog jag ska jobba ihop 1500 kr i sommar så jag kan köpa 4 månaders kort som jag kan ha på hösten sen jobba så jag kan ha på våren sen. För då spinner,badar och gymmar jag gratis och betalar mindre för zumba och afro :D

Imorgon ska jag dra te ´Malin direkt efter skolan för jag ska fotografera hon för nå jobb. Sen har jag köpt hårfärg nu, fast tror jag färgar de efter kick convent för efter de kmr de inte bli så mkt träning som dom här 2 veckorna, och hår färgen suger apa för förgen lossnar jätte snabbt så nu är jag typ orange :S men ska ha kvar den här fä'rgen tills efter exam och bal sen blir jag brunette eller slingar blont :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0