Fredagsmyyyysss!!!

Då va äntligen denna vecka slut, och de gick med kanon fart! tog skolkort idag, bra att dom säger 2 dagar innan att man ska ta kort. Aja färgade håret igår och sov hos Malin, myys. Nu är de fredag och jag har inga planer, funderade ett tag på att åka på disco men fuck no. Stannar nog på tattarringen ja och ser va för tok som sker ikväll, lär väl bli att va med grabbsen om dom inte har nå annat för sig.

Imorgon kommer Angelica,Jon och lilla Joline hem!! då får jag träffa beeebis! :)

Just nu poppar jag skrillex för full patte! tagga! tagga! tagga! känner på mig att de kmr bli awsome på p&l tänk låten bangarang live fy fan villken öss!!! wooop wooop!!!

Gud vad jag vill ha en person jag bara kan ta hit när jag får lust att pilla någon i håret och massera och bara bry sig om! skulle vart fantalastisk! men för övrigt så har jag och syrran lärt oss att man aldrig ska skaffa (ragga) på en kille som är snyggare än sig själv eller en som är sin "drömprins" för det är oftas dom man inte kan få, eller dom som är skit stövlar, så skaffa okej snygga killar, de funkar ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0