fml

Eftersom jag och Amanda är så jäkla kass så orka vi bara med dom 3 första filmerna igår ;) fast efter de satt vi ju och muppa oss på chattrulette och annat. Hon sov iaf hos mig och vi såg fjärde filmen nu på morgonen, nu har hon dragit och jag har läst lite ur boken :)

Har börjat packa lite nu, känner på mig att det kommer bli en värdelös vecka. Är ovän med syster så nu känns allt så jäkla kasst, de värsta med att vara singel är att man är så jäkla ensam, har man kille har man alltid nån man kan vända sig till å prata. Vill bara prata av mig med nån nu, och speciellt i veckan.

typ så här känner jag mig, som att jag sålt smöret och tappa pengarna.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0