april april!

Helgen har varit nice!
Fredag: Sov sofie hos mig, vi va hos backström en sväng sen spela vi spel hos malin med, niklas,martin,jocke och malin.

Lördag: Cykla till backström med sofie va där tills hon skulle åka hem, sen knäppte jag kort på malin, sen vart vi bjuden på mat i ljusdag av martin så vi åkte dit med han niklas och andersson sen vart de  en wierd film med 9 st orkae inte räkna upp all

sÖNdag: Gick och la mig 1 och gick upp fyra fett drygt, skulle åka med mamma till hogdal för jag skulle sola och tröäffa amanda, somna när jag va där så vakna med 12 men hann både sola och träffa amanda och jonna :)

nu chillar jag för mig själv, nyss badat, nu sitter jag med ansiktsmask och väntar in big brother.



Du är en förjäkla fin pöjk du!<33



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0