måndag

gud vad jag känner att veckorna kmr gå fortare nu! vi har typ 2 timmar hk istället för tk och tekiken känns som hundra år och gör måndagarna så jäkla tråkiga och långa men idag har de vart en toppen dag! vart på glatt humör hela tiden :D

har iaf pluggat lite matte idag, måste plugga mer, känner att de kmr bli en stress vecka! 2 ma prov inte ens börja på rödkurs, göra klart sv en vecka tidigare, renskriva första,andra och mellan kriget. Men ska inte klaga kmr ha de bäst när jag är ledig! :D

hade utvecklingssamtal idag också de ser ljust but för mig fast jag bytt skola, de possitiva att jag ligger på mvg på allt i kritererna i gympa och då har jag inte ens haft ledar uppgiften än. Hahah sug på den du maggan! tänk från g till mvg känns gött! :D

sen vart de vg i teknik i år, gjorde en postlåda haha, sen fick jag inte veta vad jag ligger på allt annat men de ser possitivt ut av de dom skrivit iaf, kanske kommer kunna komma in på nå gymnasie iaf ;)

känner att träningsverken redan börjar komma till röva, haha va på zumba nyss, ska bli kul och testa affro dans på onsdag kommer nog se välldigt roligt ut xD


Sen vill jag säga att Marika är så underbar!<3






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0