tjooo

ja nu va de ju ett tag sen igen, men skolan går bra och om ca en månad får vi börja flytta in i nya lägenheten!! om jag längtar!!! så jäkla trångt och blää här känner mig inte som hemma, men jag kände mig hemma första gången jag såg lägenheten gud vad mysigt de kmr bli att bo där :)

Och om 2 veckor far jag te tranås :) tagit ledigt 2 dagar innan lovet och ska praoa en dag så tre dar innan lovet blir jag borta göööttt! :)

Börjat dansa riktigt rejält ja nu, går på zumba på måndagar så svetten bara rinner och jag skojar inte när jag säger att hela tröjjan var blöt på ryggen, men så jäkla gött efter.

Sen har jag gått på 2 danslektioner med Pim och de är as kul, typ något robot dans street kanskre de heter också, så Nero skulle kolla oim jag fick hoppa in mitt i terminen villket jag hoppas! :D

Sen har Marika och Malin startat nån dansgrejs som också är kul då alla får vara med och sätta ihop en dans verkligen as kul!

Såg i tidningen idag också att man kunde söka som lucia/tärna idag, och jag ska självklart söka :)

i helgen blir de antigen hogdal, eller hitta på nå med sofie och några till får se hur de blir :) och nästa vecka är de ju fan höst rocken :O jiiiippppiiiii!!!!!!! :D


tjoooheeeej


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0