jaoajo

Gude den här dagen gick verkligen snabbt! :O börja med 1 och en halv timmes inne gympa med lekar och redskap, klara av att hoppa över bocken!!! :D fan va kul de va nu när man kan :) sen so,eng och sv de va nicee och jag och Anno redigera lite på videon och gör första gången va de något som gick bra i den xD vi synka precis när vi sjöng på första försöket, <333

Blir nog ingen dans ikväll för vet inte om jag får va med en :/ men i morgon kanske jag har skjus till dansen med Marika :D och på onsdag ska jag testa affro dans de verkar sjukt kul :D

Imorn åker jag te Sofie och är med hon,erik och fredrik vi ska laga mat och se film, haha gud måste sova inatt ja då xD sist jag va där somna vi ju halv fem -.- haha men kul va de och ska verkligen ha kul och tänka på annat! :D

Nu blire plugga matte, sen planering för ledarskap i gympa och mera plugg,plugg,plugg och springa<3



Kommentarer
h

Logga in på skype då :) hehe!

2011-10-14 @ 19:05:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0