HÖSTROCKEN 2011

Ägde ut dom andra åren lugnt! fan va grymt de va!! det var fullt på dansgolvet redan när vi kom, de va folk överallt det gillas! och måste erkänna, jag som verkligen varit anti mot rock, jag måste säga dom här var faktiskt förjävla bra:) och träffa massa gamla kompisar, ja de vart en oföreglömlig kväll <3

Och en helg med Amanda och Jonnas sällkap är bäst, gud vad ni är bäst! älskar att vara med er<3 tack för en underbar helg<3

nu måste jag snart börja packa, ska gå skola bara 2 dar sen drar vi till tranås :) kmr hem nångång på lovet, sen har jag beslut ångest om jag ska gå på zumba i morgon elr inte, blir ju sånt jäkla mellanrum mellan träningarna :/ annars blire en lång promenad:)

pöööööösss



Kommentarer
Elin Åsén

Låter jättebra My!

det var roligt att träffa dig lite ^__^

Pöss på rä!<3

2011-10-23 @ 23:21:43
URL: http://elingumman.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0