bajsliv

Allt är sjukt stressigt nu, en musik video som vi siktar mot vg på går ju ganska dåligt allt krånglar och vi har för lite tid, matten ligger jag efter en vecka för jag har verkligen inte haft nån ork efter de som hänt, sen en fakta text om 2 minoritetsspråk som jag missar 3 lektioner av, tid till att göra allt i no. ÅÅÅÅÅHHHHH orkar verkligen inte med de här nu. säger som amanda och felicia. skitliv -.-

Jag hoppas de blir bättre snart, varje gång jag är ensam tänker jag på dej. Och bara tanken gör att jag får en stor klump i magen och bara gråter, fan fan fan! snälla bli helg så jag slipper va ensam på kvällarna, klarar inte av nån mer kväll med gråt. Jag vill vara lycklig, förra veckan var jag lycklig, tänk vad fort de kan ändras, fuck love!!!!

och ingen jävla skjus har man till dansen på fredag heller, och nästa vecka hinner ja inte heller och inte när ja är i tranås baaaaaajjjjjsss !!!!!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0