anaoa

Tjjaaaa, igår gjorde jag ma-prov A-delen i geometrix fuck va svårt! fick 15 poäng och då har jag chans till ett G iaf! men nästa kapitel blire inge slarv ska klara Vg i den här terminen!

Färgade mitt löshår igår också och idag mitt riktiga, Malin ska sätta i de i morgon, så då blir man långhårig igen ;) Gick på afrodans idag och det va sjukt jobbigt! men roligt, haha känner verkligen att man dansar afrikansk för de är typiskt sån stil på dansenxD

På fredag får jag buss sällskap av Emilia som också ska med på höstrocken, gud vad jag längtar,gaaaaah de kmr bli bäst! fan har mkt att gö i morgon, ska stanna på läxhjälpen och fixa våran musikvideo sen göra mat sen sätta i löshår,packa,leta kläder, ut och gå. Bajjjss

Hatar redskap! elr egentligen inte men hur mkt man än stretchar efteråt så har man träningsverk i ca 5 dar -.- och vi har redskap imorgon också kul!

Nu ska jag sova om jag ska orka ha 1,5 timmes redskap så här direkt på morgonen vid halv nio! xD




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0