ssss

Gud vad skönt att lovet är slut! man börjar bli rastlös när man haft lov i 2 veckor och man redan gjort allt första veckan xD ska bli skönt att komma till skolan och imorgon ska jag på zumba! gud vad jag saknat de, inte dansat zumba på 2 veckor och nu ska vi sätta in en ny låt :)
idag har vi flyttat lite saker till nya lägenheten, mamma och lars sover där inatt för de har flyttat sängen, jag och marcus kanske bär min över vägen i morgon xD ska knäppa kort på mitt rum när de är klart det är gigantiskt stort! och tv rummet vart jätte mysigt för de är så litet :) kommer bli riktigt bra i nya lägenheten så skönt att äntligen få flytta :)
nu ska jag bort sätta kolla på EMA :)
gnatt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0