söndags myyysss

Mitt liv går i en berg och dalbana tro jag, ena dan har jag ångest över mitt liv sen känns allt toppen sen känns allt värdelöst men nu känns allt bra iaf :) de är väll så här de är att lära känna sig själv, och jag tror faktikst det blir bäst så här, att vara ensam att lära känna mig själv lite bättre. Vissa stunder är de svårt vissa känns det bra. Men jag ska klara de här! Bara du vågar träffas och prata ut så kommer de nog kännas bra igen.
Veckan har gått så otroligt snabbt ju! vi har vart på studie besök och gymnasiet har vart till oss och vi har bara haft halva arbetsdagar på skolan, de va grymt skönt! men nu blir de tufft igen, vui har så lite sv tid så de kmr bli mycke plugg nu, villket jag inte gillar :( sen måste jag ta tag i dom tråkiga anteckningarna i so:n också så jag hinner göra extra uppgifterna, och på bilden måste jag snart börja med krig och fred annars kmr jag aldrig hinna :(
Zumba i morgon! ska dansa röven av mig, och flamenco är as kul! :D
på tisdag blir det lucia träning och på fredag, såå roligt att äntligen sjunga igen :) får se, de kanske blir att jag sjunger sola på himlen i min famn, får se om de låter förjävligt skippar jag nog de XD har ju inte haft sång lektion på mer än ett halv år nu så :(
nu bor jag i mitt nya rum i lägenheten iaf, jätte fint och mysigt, älskar mitt nya hem :´)
nu blir de spAAA


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0