plupp

Åhh vad jag kommer sova gött inatt! svettades som en gris på zumban och ligger där jag ska i matten, fixar jag ett vg nu så blir jag tamefan lycklig! asså gud de är bara 2 veckor tills betygen sätts :O de är helt sjukt!!! och de fick mig att tänka om att jag måste börja snabba på lite i so:n nu, hållt på att skriva anteckningar hela terminen nu, inte bra! ska fördjupa mig i judehatet tror inte de kmr gå så bra bajs!
Imorgon ska jag på lucia träning direkt efter skolan, sen kommer sofie och hämtar upp mig så far vi till ljusdal på öppethus finns verkligen ingenting som intresserar mig där! gud vad man kan ändra sig snabbt, för nån vecka sen sikta jag in mig på industri,bygg och vvs för där kan jag få en säker framtid, men jag tror att jag kommer hata att gå på dom linjerna kommer nog inte alls trivassen tro jag att de kommer va jätte tråkigt, men vem vet de kanske är as kul! men ska noh ta 2 prao-dagar till att åka te ljusdal på handel och hotel och resturang får se hur det är där, sen om de intresserar mig så får jag försöka fixa nå extra boende där.
Kan inte fatta hur en person kan förändras så jäkligt på bara några veckor, din fega skit!! jag har i alla fall försökt, det är mer än vad du gjort, jag har gett dig chansen att bygga upp en vänskap mellan oss, men du tar inte chansen. Så kom fan inte tillbaka den dagen du känner att du saknar mig! finns så många frågor men inga svar, bara jag fick prata med dig skulle jag sluppit allt jävla hat!

G,natt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0