pkp

Veckorna bara rusar iväg! i månadags när jag hade zumba så körde vi hårt på den nya dansen flamenco och gud vilken träningsverk jag fick i låre,. har fortfarande lite träningsverk. Och idag stannade jag på läx hjälpen för att min skåp bild ska bli klar nån gång, men de börjar likna himel och helvete nu :)
Och jag känner mig ännu mer motiverad till skolan nu! för i måndags sa min svenska lärare att alla lärare va så glad att jag kom till skolan för jag är mest studieinriktade på högstadiet och de önska de fanns fler som mig :) då blir man glad! :D
Imorgon åker jag till Järvsö med Sofie till hennes kille och går på metro se om de är nå drag där xD sen åker vi hem på lördag och då åker jag till sveg på lars kristers på kvällen :D
Du är så fin, hela du är underbar, hur ska jag nånsin kunna få mer än bara ögonkontakt med dig? pirrar i hela magen när jag får ögonkontakt med dig, du är så söt<3




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0