papapapa

Okej de är jävligt stressigt nu, jag tycker jag gjort klart så jäkla mycke i skolan nu men det blir bara mer och mer att göra klart! :O vi ska ha debatt om evulationen, prov i ljus, prov i ma, lämna in 3 olika arbeten i bild som har med krig att göra, läxa i eng, kompletering i svenska, prov om kroppen nästa vecka i gympa, allt kommer fan på slutet! :(
Men ikväll ska jag inte göra nå läxor alls! har gjort de varenda kväll nu, så ikväll ska jag på kåken och göra peppakakshus med Kim och vi ska lätt vinna! :D
Men i morgon ska jag stanna på läxhjälpen för att bli klar med första bilden,
Mina planer om min tutu kjol vart ju inte av för att dom hade inge tyll :´( men smart som jag är så kom jag på att jag kan göra en tub topp av dragkedjor i rosa och blått och de är skrikiga färger!!! kommer bli assnyggt om det kmr sitta som de ska :D
NU SKA JAG LAGA Mig en middag för mamma jobbar och lars jobbar så typ ensam hela veckan, possetiva med de är att jag dunkar musik högt! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0