myyyyss

Igår var jag på kåken, de va trubadur kväll där för att tacka av en fridtids ledare de va jätte mysigt och kul :) tittade på idol typ samtidigt nu ska robin ut sen är jag nöjd till finalen ;)
Idag gick jag till badet och simma i ca 1.5 timme va riktigt skönt! men riktigt slut var jag efteråt höll nästan på att somna xD sen bjöd malin och kim på mat som var jätte gott, och nu sitter jag och har mys kväll för mig själv. Äter gurka dipp och choklad, kollade nyss på the human centitape sjukt äcklig :S nu blire nog en komedie eller andra avenyn som jag har börjat titta om på :)
Håller på att fixa ihop en zumba lista på spotify på låtar jag vill göra danser själv till, måste ju hålla igång under jul uppehållet annars har jag ju dansat nu under hösten i onödan xD så jäkla kul nu när man ser resultat, får på mig byxor som jag inte fått på mig förut, gått ner ca 5 kg och sen säger syrran att jag blivit mindre runt mage och röv, så sjukt kul! de är sånt som får en att ha orken till att fortsätta :)
Sprang för nån dag sen till valla upp för den där backen, guuuud va jobbigt men tog mig nästan upp med full fart, blir nog en springtur och plugg i morgon. Måste ju ge gärnet nu på slutet för jag har faktiskt chans till VG i so och sv! :D
de snöar också! lagomt till 1:advent :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0