Jag saknar dej, jag hatar dej

när fan ska det bli bättre igen!? saknar dig bara mer och mer, jag måste inse att det aldrig kommer bli vi igen hur mycket jag än vill det. Hatar de här, kommer aldrig kunna känna mig hel igen känns det som. Du har valt de här livet nu, och du verkar gilla det du verkar ha glömt bort mig bara så där, de är det som gör så jävla ont att du verkar ha glömt bort mig helt och hållet, så mycket betydde jag för dig under dom här månaderna. Ingenting, så mycket jag ställt upp för dig tycker jag att jag är värd i alla fall ett sms från dig, men bara att inse att jag är helt borta i dina tankar och du har inte en gnutta tanke om mig lämgre, men de va de du ville. Bryta de vi hade helt och hållet :/ fuck this!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0