höstlov*!

nu har jag haft lov i snart 1 och en halv vecka, Va i tranås förra veckan och träffa alla syskon, riktigt skönt! vi tog en tripp till ullared också där jag hitta en skrik grön skiddress! om jag vart nå glad eller! sen skit glasögon men ingen mössa :/ sen vart de lite annat smått också, bowla gjorde vi också :)
Nu har vi äntligen börjat våran flytt rakt över vägen, och för att marcus skulle slippa ha ett jätte litet rum eller bo i tv rummet så, fick jag ha hela tv rumnmet som mitt rum och sen ett kontor på de lilla rummet, och i de öppna rummet blir de tv rum, så jag kmr verkligen ha stort utrymme nu :)
kanske skulle flytta sängen nu i helgen så jag kan sova där :) just de i tisdags kom Mikke och hälsade på också de va jätte trevligt! en kille från bugglägret :)
och igår var jag och marika och dansade, vi vart äntligen klar med moves like jagger, fan vad less jag är den låten nu xD
Idag ska jag gå till edlunds foto halv fem och knäppa kort för jag har blivit antagen som lucia kandidat, gud så kul! :) älskar lucia, såååå myssigt :)
blir väll att man klär ut sig och sitter hemma som vanligt i helgen, vill vara liten igen :(


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0